2007年4月30日星期一

Cafe Cat Kitchen



尋晚同老婆去左勝利道一間叫 Cafe Cat Kitchen 既上樓 cafe 坐下飲野。

係樓下見到個招牌同個名以為好似亞貓地攤咁玩貓既,點知上到去見唔到貓,反而有三隻狗,都係 d 細細隻既狗仔,種類我就唔識分啦,不過都好好玩。有個女人係度教另一個女人訓練隻狗,睇佢頭頭是道,我諗都學左好耐。



呢隻就係其中一隻狗啦,佢叫 mickey,佢好乖又唔怕人,最搞笑係我地食野個陣佢成日走埋我地腳邊想我地俾野佢食,不過我地都無俾到....

睇下佢望住我老婆食野個樣....



講番野食,我地食左份蝦多士同一個 tiramizu,飲左杯果汁特飲,味道不過不失,不過價錢都幾貴,一杯野都廿幾三十蚊。

臨走,訓練狗個女人(叫 Rosanne)走埋黎問我地有無興趣做義工,仲問我地拎電話添,我當然係乖乖地咁......叫老婆俾個電話佢啦~

沒有留言: