2007年10月29日星期一

無聊雜記

最近天氣轉涼,又涼唔哂,日頭熱,夜晚凍,好易病,結果我就病左啦。

最初係我冷親傷風,之後傳染左俾我老婆。等我好番 d,佢又傳番俾我。到佢無咁嚴重,又到我傳番俾佢。我去打下羽毛球,出身汗以為好番 d,佢又傳番俾我....如是者,loop 死左。

有個大學同學仔即將成家立室,準新娘子又係我同事,佢地搵我幫手做兄弟。咁大個仔,結過婚,但係未做過兄弟,一於應承。

早兩日,幫佢手過大禮做苦力。個陣我好多野都係利是代替,佢就唔同,幾乎樣樣都真材實料。我地先太子取貨,三個人六袋野,搭半個多鐘巴士過海。一向容易暈浪的我,尚且頂得順。去到,不得了。準外母一人整碗湯圓,細細粒好似糯米丸子個 d,一碗起碼有一打不特止,仲要整多兩隻蛋,真係捧住個肚走。走個陣,更犀利,六袋野黎,七袋野走,仲有水桶同痰盂....搭的士返男家,結果都係頂唔順,暈了....車浪。即是閃返屋企抖,外加飽足兩日。再一次慶幸自己媽子同外母都係隨和之人。

唔知各位男士既外母/準外母/女友媽咪係咪咁,走個陣同準新郎傾開,佢準外母同我外母都好鍾意叫人食野,食飯個陣食多 d 飯;食完飯食多 d 餸;食夠餸就食生果;臨走仲俾兩個你拎走。唔怪得有拖拍同結左婚既男士身材都日漸「圓潤」了。各位男士共勉之!

沒有留言: