2007年12月5日星期三

兄弟

之前幫佢手過大禮既友人 S 上星期做老襯,搵我幫佢做兄弟。

自己婚都結左,做兄弟反而係第一次。無他,一班相熟男性朋友之間我係最早結婚個個。相信係不久將來佢地都會陸續有行動....我希望。

做兄弟,當然無做新郎哥咁辛苦,至少事前唔駛咁多準備工夫。正日多唔多野做,就睇下新郎哥對你好唔好,同佢事前準備充唔充足啦。今次呢位朋友....我第一次做兄弟就搵我做晚宴 MC....好彩,都仲有時間食。

結婚個對固然開心,做兄弟姊妹既都玩得開心。加上出席既除左親友,因為一對新人都係我同事,新郎又係我大學同學,所以不少都係我識既人,玩起來都特別投入。美中不足係....我地大老闆都有出席,我知佢地係唔想請佢的,依家仲話要拎佢地 d 結婚相去做公關宣傳....嗯....唔關我事!

下次唔知又到邊個老襯搵我做兄弟啦,係你,你,定係你呀?

沒有留言: