2009年1月12日星期一

搬屋記

搬屋真係一件好麻煩既事。
(煩到我用白話寫既心幾都無...)

可能今次搬得比較倉猝,由決定搬到搬個日,前後唔到一個月,我地居然可以執好哂...umm...執好 90% 野,以我既返工時間,算做有效率。好彩老婆之前請左幾日大假諗住抖下...

如果唔係為左囡囡,其實唔係咁想搬。之前個度係自己咁大個仔第一間買既樓,而且好鍾意個環境,靜之餘附近又多樹,而且都算方便。不過為左囡囡唔駛日日舟車勞頓,都係決定搬近我娘親。離開左三年幾,估唔到咁快又搬返去何文田區了。

講返搬屋...

因為時間倉猝,又唔想煩,就請左搬屋公司幫手。佢地俾左一堆紙箱膠袋同包裝用品我地,我地就開始裝箱入袋。大件的唔算煩,最煩係個 d 濕濕碎碎野,又唔知點放,又驚打爛。仲有就係老婆大人 d 衫....女人野....大家心中有數....

如此這般,開 turbo 執左幾日,頭都大,人都癲。執到最後一刻,結果都執唔哂,剩番小小濕碎野,我地都放棄了。因為實在太攰。不幸地,搬運公司又遲到。來到開始包裝上車,已經下晝三點幾,到五點幾先上哂貨車開得車。以為順利,去到新屋樓下就有車位,掂知前後唔夠位開唔到貨車個尾板,要等多大半個鐘等前面車 d 人返來開車,先可以開始搬。結果到七點幾先搬好哂。之後我地就即時安頓好必須既野....我地同囡囡床同洗手間!留低一堆未開紙箱同膠袋,第時再算啦。

又不幸的,搬完之後一段時間我地都無假期,結果 d 野執左個幾星期,到今日都仲有野未放好,不過總算安頓左 90% 既野,都舒服左不少。陸陸續續應該有更多野煩,見招拆招啦。

如果下次再搬,一定要更加有計劃先得。

煩時煩....搬左返來,老婆又可以行路返工,我又可以半個鐘之內返到 office,偷左不少發夢時間,都幾開心!呵呵

3 則留言:

The Man Who Loves Everton 說...

i believe there will be a housewarming (or another one) when i come back in february.

Zero 說...

u'll come back?? I thought u're not coming back in the near future tim.

sure there'll be a housewarming, when will u come back? maybe u can meet willow....I think he's leaving on mid Feb....

The Man Who Loves Everton 說...

on the 7th and leave on the 22nd.

seems there's overlap between mine and willow's.